Saturday, February 19, 2011

BILA TANGAN SAYA DAH RAJIN BERGERAK

HAIPPPP
Hai....rasanya dah lama aku tak menaip@ bercerita tentang hal-hal yang berlaku. bukan tak nak cerita atau tangan malas nak menaip, tapi sebabkan sibuk, ada masalah dengan masa jadik duk asyik tanguh tanguh jer dulu. kalau ikut kan hari hari ada saje cerita yang nak di karan...well time not allowed me to do so..hmm. sekarang ni sibuk sangat-sangat. tah la sibuk dengan menatang ape pun ak tak pasti. tapi yang pentingnya memang sibuk..tapi dalam duk sibuk dengan kerje yang tah hape hape ni..sebenarnya ada kebaikan gak untuk aku...huhuhuhu. pepatah pun ada kata tiap tiap kejadian yang berlaku tu tersimpan hikmah di sebaliknya...nak tau hikmah apa yang aku dapat?? jeng jeng jeng....pengurangan berat badan...YEAYYY!!
HA...sebenarnya dah lama hajat di hati nak kurangkan berat badan (berat sebelum ni tak cun). tapi tak penah penah berjaya. so, di kesempatan ini, saat saat aku duk sibuk dengan kerje yang tak pasti apakah ianya, aku buat tak kisah pasal makan..kalau ikut kan perut ni selalu jer meronta ronta minta di isikan..tapi ak wat bodoh jer, buat buat tak tahu, then...time just running with my empty stomach. while at the same time my body still generate energy by using all the fat inside me...muahhhaaa. and they burn it, more and more...that is how now my weight have fall to an ideal level...YES!!. Tapi tak leh la keep on doing like this again and again. sebab takut nanti my body ter over burn all the fat.. nanti trus jadi kurus kering yang langsung tak ada rupa badan manusia. tak mau lahhh. skarng ni just so ideal, jadi just maintain in that way sudaaaa..

Psssst...nak tau ker berat ideal i?? ha..tak berminat? takpe ak still nak bagitau jgk. sebelum ni berat aku 48kg..gemuk siott. dekat setahun gak la berusaha untuk turunkan berat tu. dan sekarang..thaks god. dah turun ke 46kg. just left 1 more kg fat to be burn..hohoho.walllah~

No comments:

Post a Comment