Saturday, April 9, 2011

Pengalaman hampir kena 'ttuttt'...

'tttutt''........
assalammualaikum...
''ttttuutt''' tu banyak maksud. macam-macam benda boleh ditafsirkan dengan perkataan tut tu...huhu. k la terus kepada cerita yang ingin disampaikan. cerita ni berlaku 2 minggu lepas. mungkin cerita ni dah hampir-hampir nak basi. tapi tak kisah lah, sebab sekaang baru ada kesempatan nak bercerita, jadi teruskan je niat untuk becerita tesebut..

kalau ikutkan permulaan kepada cerita ni panjang, tapi malas nak ceita. lagipun permulaan cerita ni tak ada isi penting sangat pun. oke-oke.. balik pada cerita, sebenarnya 2 minggu lepas aku hampir hampir nak jadi magsa raba. mangsa raba? cakap magsa rogol bunyi macam teruk gila. magsa raba je lah. ceritanya gni, 2 minggu lepas, ngam ngam lepas waktu kerja dapat panggilan telipon dari sorang manusia ni, dia cakap dia kawan aku yang tinggal kat sebelah kampung aku.. dia kata nama dia nazri. aku cuba la pikir nama kawan kawan aku yang aku kenal. seingat aku, aku tak penah pun ada kawan yang bernama nazri ni. serius memang tak ada. so, aku dah mula cuak. tapi dia cakap dia kenal aku dan nak jumpa dengan aku pada malam tu jugak. biar betul dah la tiba tiba muncul cakap kawan lama aku pastu terus ajak jumpa. dia kata time dia telifon aku tu dia dah dalam perjalanan ke rumah aku kat rawang ni. ishhh..macam mana dia boleh tahu aku tinggal kat rawang sedangkan aku tak cakap pun kat dia. so, mungkin dia betul la kawan lama. aku cakap kalau betul nak jumpa datang la. time tu dah pkul 10mlm.

masa aku tengok muka dia, sah aku memang tak kenal dan tak penal tengok pun muka dia. dia mati mati duk cakap yang kami kenal dan aku penah kawan dengan dia. dia ajak aku pergi keluar makan. masa tu aku rasa cam nak tak nak je. ye la aku kan tak kenal. dia terus bagi cadangan kalau aku takut dan tak percaya kat dia panggil kawan rumah aku ajak keluar makan sekali. kebetulan masa tu kawan rumah aku ada kat bandar rawang jadi kami jumpa kat kedai makan kat kawasan bandar rawang.

masa duk makan makan kat kedai tu, laki ni buat buat cam kami dah kenal lama. cara dia borak macam dia dah kenal lama dengan aku so kawan kawan aku tak syak apa apa yang pelik la. tapi sebenarnya masa tu kawan aku yang sorang ni dah syak benda tak best kat laki ni. sebab masa duk makan tu laki ni asyik duk pandang pandang je. cara dia kami macam...tah la gaya cam perogol bersiri kt.. lepas makan makan tu dia ajak aku pergi jalan jalan kt kl. time tu dah nak pukul 12. aku ngan tanpa segan silu terus terima ajakan tu.

laki tu bawak keta waja, cermin keta dia memang gelap gila....
 TO BE CONTINUE....huhu

No comments:

Post a Comment